دانشگاه ها مبانی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای مردم ...
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

امام جمعه سروستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: دانشگاه ها باید مبانی مسائل پیرامون حماسه سیاسی و اقتصادی کشور را برای مردم تبیین کرده و در این راستا با برگزاری همایش های مختلف راه های دستیابی به اهداف این شعار ها را به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، معاونان و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به مناسبت سال جدید با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار مهندس زارع معاون آموزشی و دانشجویی واحد با تبریک سال جدید ابراز امیدواری کرد این واحد دانشگاهی بتواند در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و گسترش فرهنگ شهرستان گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خرسندی امام جمعه سروستان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو گفت:یکی از وظایف مهم دانشگاه ها اهمیت دادن به مسائل فرهنگی است.

وی توزیع کتب مذهبی بین دانشجویان، برپایی مراسم مذهبی  و جلسات روضه خوانی را از جمله امور فرهنگی برشمرد و افزود: این کار ها باعث اثرگذاری نقش دانشگاه ها در جامعه و نگرش مثبت مردم به دانشگاه خواهد شد.

امام جمعه سروستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت:دانشگاه ها باید مبانی مسائل پیرامون حماسه سیاسی و اقتصادی کشور را برای مردم تبیین کرده و در این راستا با برگزاری همایش های مختلف راه های دستیابی به اهداف این شعار ها را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تربیت عالمان جهت اداره کشور از وظایف دیگر دانشگاه هاست افزود:دانشگاه باید در تربیت نیروی های جوان تلاش کرده و ابزار تحقیق و پژوهش را در اختیار دانشجویان قرا دهند تا در آینده این قشر بتواند با در اختیار گرفتن مدیریت کشور، ایران اسلامی را به قله های ترقی و پیشرفت در زمینه ای علمی و فرهنگی رهنمون سازد.

امام جمعه سروستان با ابراز رضایت از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی سروستان گفت:این دانشگاه یکی از سالم ترین واحد های دانشگاهی است که نقش موثری در پیشرفت علمی و فرهنگی شهرستان داشته است.

حاج آقا خرسندی در پایان با انتقاد از عدم تعیین رئیس این واحد دانشگاهی گفت: مسوولین امر جهت پیشبرد اهداف این دانشگاه و عدم وقفه در امور آن هرچه سریعتر نسبت به تعیین رئیس جدید این دانشگاه اقدام کنند.






تاریخ: 24 / 1 / 1392برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 35777
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن